Fundamentals
Online
Offline
MODEHUISBLOK
Modehuis Blok, 2018, Corporate Visuals
De corporate story en de merkwaarden van Modehuis Blok zijn in de beelden gevisualiseerd. Hierdoor zie je echtheid en natuurlijke interactie terug, in een fashionable context. Onverwachte, intieme familiemomenten zijn vastgelegd en hierdoor zijn het beelden die inspelen op de familieromantiek.
CROSSPHASE
Crossphase, 2019, Corporate Visuals
Het effect van het werk van Crossphase wilden we op een abstracte wijze weerspiegelen in hun key visuals. We hebben er daarom voor gekozen om bijna alledaagse, officesupplies in overview (want dat hebben ze) te fotograferen en steeds dátgene dat het écht handig maakt – te highlighten. Het thema van elke foto is gelinked aan wat ze doen.
Benieuwd naar de merkstrategie achter deze visuals? Check out onze merkessentie pagina. Ook benieuwd naar hoe deze beelden zijn verwerkt in de huisstijl van Crossphase? Check out crossphase.nl.
.. En meer weten over wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Give us a call!
BUILDING HEROES
Building Heroes, 2019, Corporate Visuals
Voor Building Heroes hebben we gekozen voor een combinatie van realistische ‘Hero-portretten’ van denkers en doeners uit de bouw- en infrawereld. Met detailopnames van bouw, infra en vastgoed gerelateerde werktuigen, materialen en/of locaties.
Wat je moet voelen is puur vakmanschap en een bijna trotse Rotterdamse ‘niet lullen maar poetsen’ mentaliteit. Dat is goed gelukt, vinden wij! De visuals worden nog altijd veelvuldig toegepast in allerlei middelen: van gigantische signing tot op social posts.
Meer weten over deze beelden in hun middelen tot uiting komen? Neem een kijkje op hun site.